۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۴۳

سرمربی شهدای رزکان البرز: 

تیم‌های خوبی در گروه ب لیگ دسته دو کشور حضور دارند

تیم‌های خوبی در گروه ب لیگ دسته دو کشور حضور دارند

کرج- سرمربی تیم شهدای رزکان با بیان اینکه تیم‌های خوبی در گروه ب لیگ دسته دو کشور حضور دارند، گفت: گروه سختی داریم ولی برای مدعی شدن و صعود به لیگ یک تلاش خواهیم کرد.

محسن کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در ارتباط با شرایط این روزهای تیم گفت: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم رفته رفته تیم به شرایط مسابقه نزدیک می‌شود و امیدوارم تا آغاز هفته اول با آمادگی کامل پا به مسابقات بگذاریم.

وی ادامه داد: بازیکنان خوبی به تیم ما اضافه شدند و ولی هنوز فصل نقل و انتقالات ادامه دارد و با جذب یک یا دو بازیکن دیگر تیم را برای مسابقات خواهیم بست.

کریمی به قرعه کشی مسابقات لیگ دو اشاره کرد و گفت: گروه ما سخت است و تیم‌های مدعی شاهین بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهید قندی یزد و تیم تازه صعود کرده داماش گیلان حضور دارند ولی ما یک هدف داریم و باید مدعی باشیم تا بتوانیم به لیگ یک صعود کنیم

سرمربی شهدای رزکان در پایان گفت: در لیگ دو تیم‌های بسیار خوبی حضور دارند و در فصل گذشته مشاهده شد که همه تیم‌ها با برنامه ریزی راهی مسابقات می‌شوند و تمام سعی ما این است که تیم شهدای رزکان البرز بتواند با کسب نتایج خوب باعث خوشحالی مردم استان شود.

کد خبر 5589798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha